Sosem az a baj a megrendelővel, hogy sokat tud a kertépítésről, hanem az, hogy amit tud, az nem is úgy van. Szóval a baj itt szokott kezdődni…
Amikor a megrendelő tájékozott és adatai igaz adatok, akkor egész egyszerűen nem okoz semmilyen problémát, fennakadást, hanem éppen ellenkezőleg. Számíthatunk rá, hogy gördülékeny és nézeteltérések nélküli lesz nála a munkavégzéssel eltöltött időnk. Érteni fogja, hogy mi történik éppen a munkavégzés során és a bizalma felénk is jelentősen megnő, hiszen úgy csináljuk, ahogyan ő is szeretné.
Tapasztalataim alapján egyébként a kerttervezés folyamata alatt érdemes a legprecízebben bevonni a megrendelőt, ha azt szeretnénk, hogy a kertépítés simán folyjék. Ha az igényfelmérésnél következetesen kikérdezzük és a kerttervben mindezt a figyelmet visszakapja, akkor egész egyszerűen úgy fogja érezni, mintha ő is részese lenne a megalkotásnak. És igen, tényleg az a helyzet, bevontuk és számított a véleménye! Amikor ezek után a 3D látványtervek és esetleg a 3D látványterv videó elkészül, gyakorlatilag teljes egyetértésben lehet hozzá kezdeni a kertépítésnek!
Nem lesz kérdéses, hogy a vakondhálót így rakjuk, vagy úgy? És nem lesz szerinte szükség még egy szórófejre ide, vagy oda! Szóval el lehet végezni a munkát gördülékenyen úgy, ahogyan az szakmailag is megállja a helyét. A megrendelő is tudni fogja, hogy úgy helyes, ahogyan te teríted a gyepszőnyeget és amilyen mélyre ásod le az öntözőrendszer csőhálózatát!
Én ezt tapasztalatam! Ha bevonom a megrendelőt a munka elején és megfelelő figyelmet kap és úgy érzi, hogy hozzájárulhatott ezzel a közös sikerhez, akkor a kertépítés olyan lesz, amit „közösen” végeztetek el! Ez így csak nem lehet rossz?
Kérje INGYENES helyszíni felmérésünket, és KÖTELEZETTSÉGMENTES árajánlatunkat!
Mit fog ebből megtudni?
- Pontosan meddig tart
- Pontosan mi kell hozzá
- Pontosan mennyibe kerül